Grāmatvedība ir viens no svarīgākajiem uzņēmējdarbības elementiem – atbilstošas zināšanas un prasmes šajā jomā ir zelta vērtas, it īpaši, ja vēlies būt atbildīgs uzņēmuma vadītājs vai prasmīgs darbinieks. Grāmatvedības zināšanām lielākoties ir praktiska nozīme, jo ar tās palīdzību iespējams veidot grāmatvedības atskaites un pārvaldīt citus svarīgus finanšu dokumentus, nemaz nerunājot par nepieciešamību sekot līdzi naudas […]
Read more ...Jaunā nodokļu reforma ietekmēs ikviena uzņēmuma darbību. Kā zināms, no nākamā gada spēkā stājas vairāki likuma grozījumi, kas būtiski ietekmēs gan uzņēmēju, gan grāmatvežu darbību. Jauni grozījumi paredzēti gan Iedzīvotāju ienākuma nodokļa piemērošanā, gan likumā “Par valsts sociālo apdrošināšanu”, PVN piemērošanā, UIN aprēķināšanas kārtībā, nodokļa maksāšanas kārtībā, mainīsies arī darba algas aprēķināšanas regulējošie normatīvie akti. […]
Read more ...Biznesa attīstība nav iedomājama bez profesionālām zināšanām, kas šī brīža darba konkurences apstākļos ir kļuvusi par nepieciešamību veiksmīgai attīstībai. Jaunas zināšanas sniedz ne tikai iespēju tiekties uz izcilību un panākumiem, bet arīdzan nodrošina veiksmīgu un peļņu nesošu biznesa vadību. Personīgā izaugsme un attīstība palīdz mums sasniegt vairāk un nospraust jaunus mērķus, ļauties jauniem izaicinājumiem. Un […]
Read more ...Uzņēmējdarbība mūsdienās prasa ne tikai vispārīgas zināšanas un iemaņas, bet arī spēju būt gataviem profesionāliem izaicinājumiem. Ikvienas uzņēmējdarbības uzsākšanas un attīstīšanas pamatā ir zināšanas – tās ir kļuvušas par veiksmīga biznesa priekšnoteikumu. Topošajam un esošajam uzņēmējam ir svarīgi pārzināt ne tikai mārketinga un reklāmas jomu, bet arīdzan kā veiksmīgi izveidot uzņēmuma struktūru, kā ieinteresēt klientus […]
Read more ...Mārketings ir nozīmīgs ikvienam uzņēmumam, kurš vēlas dinamiski attīstīties un nostabilizēties attiecīgajā jomā. Mūsdienās mārketings tiek realizēts ar mārketinga komunikāciju pasākumu kompleksa starpniecību, kas sevī ietver vairākus elementus, tostarp reklāmu, pārdošanas veicināšanu, sabiedriskās attiecības, publicitāti un tiešo mārketingu. Šodien gandrīz katrā nozarē lielu lomu spēlē mārketings. Arī pārdošanas process ir mainījies un klienti ir kļuvusi […]
Read more ...