Laikā, kad vairums uzņēmumu un to darbinieki cieš no krīzes izraisītajām sekām, zināšanas ir kļuvušas par vēl lielāku nepieciešamību – tieši zināšanas un prasmes var nodrošināt to, ka saglabājam konkurētspēju darba tirgū. “Biznesa Akadēmija” ir novērojusi, ka gan uzņēmumi, gan darbinieki paši aktīvi izmanto iespēju pieteikties apmācībām attālināti, lai nodrošinātu savu darbinieku izglītību vai pārprofilēšanos. […]
Read more ...Lietvedība ir viena no jomām, kas regulāri saskaras ar dažādam pārmaiņām un likuma grozījumiem. Līdzīgi kā grāmatvedībā, arī lietvedībā lielu lomu spēlē zināšanu atjaunošana un regulāra izaugsme. Jāsaka gan, ka ar lietvedību mūsdienās saskaras ne tikai lietveži – bieži gadās, ka lietvedības vešana uzņēmumā tiek uzticēta arī ofisa menedžerim, sekretārei un grāmatvežiem. Lai izvairītos no […]
Read more ...Zināšanas un prasmes mūsdienās tiek uzskatītas par lielāko vērtību – jaunas zināšanas palīdz gan personības, gan karjeras izaugsmei. Arī šodienas dzīves ritms pieprasa no cilvēka būt elastīgam un gatavam pārmaiņām, lai veiksmīgi attīstītu savas zināšanas un prasmes, un pielāgotos darba tirgum. Izglītības centrs “Biznesa Akadēmija” jau vairākus gadus rīko dažādas biznesa un personības izaugsmes apmācībās, […]
Read more ...Korporatīvās apmācības ir būtiska sastāvdaļa jebkura uzņēmuma organizācijas attīstības centienos. Ikviens tālredzīgs uzņēmums cenšas būt efektīvāks un nodrošināt, ka darbinieki tiek galā ar tiem dotajiem uzdevumiem, novēršot jebkādu prasmju trūkumu. Korporatīvās apmācības nav tikai veids kā iegūt jaunas zināšanas un nodrošināt uzdevumu izpildi, bet arī veids kā saliedēt komandu, izglītot par organizācijas vīziju un vērtībām. […]
Read more ...Veiksmīga pārdošana ir ikviena uzņēmuma panākumu atslēga. Lai arī cik labi būtu pārdošanas rezultāti, ikviena uzņēmuma intereses ir pārdot savu produkciju un pakalpojumus pēc iespējas dārgāk un vairāk. Pārdošana ir disciplīna un nepārtraukts monitorings, tāpēc jaunas zināšanas šajā jomā ir nepieciešamība. Tas ir svarīgi, jo laikam mainoties, mainās arī pārdošanas tendences, metodes kā piesaistīt patērētājus […]
Read more ...